11 Şubat 2013 Pazartesi

http://kozmetikdelisikedi.blogspot.com/2013/02/365-avm-lush-gezisi-supriz.html


365 AVM Lush Gezisi + Süpriz



Selam herkese burada ki yazımda söz verdiğim gibi sizler için bugün 365 Lush mağazasına gidip çekip yaptım.Sevgili Zuhal Hanımla beraber yaptığım çekim yaklaşık 1 buçuk saat kadar sürdü.Herşeyden önce kesinlikle çok ilgililer,sorularınıza bıkmadan en ince ayrıntısına kadar cevap veriyorlar.Cildinize en uygun ürünü bulmak için çaba sarfediyorlar.Bugün bana zaman ayırdıkları ve ilgilendikleri için kendilerine çok çok teşekkür ediyorum.Şimdi sıra geldi Lush gezimize,şuan bol fotoğraflı bir yazıyı okumak üzeresiniz. Rengarenk fotoğraflarla sonda ki süprize doğru yavaş yavaş ilerlemeye ne dersiniz?

SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİ

Mağazaya adım attığınız da bence dikkati en çok çeken bu macaron şeklinde ki şampuanlar.Gördüğünüzde kendinizi yememek için zor tutacağınıza eminim! :)


Macaron şeklinde ki şampuanların haricinde sıvı şampuan ve saç kremleri de mevcut.FAIR TRADE HONEY serisi Lush ürülerine yeni dahil olan bir şampuan.İçeriğinde gerçek bal kullanılmış,bal ekstresi vs. değil.Bir çoğunuzun merak ettiği gibi saçta yapış yapış bir his bırakıyor mu bilmiyorum.Aldım,deneyeceğim.Denedikten sonra buraya yazarım.


Şampuanla birlikte happy happy joyjoy saç kremini de aldım.

Whoosh shower jelly. Jöle kıvamını deniz yosunundan alan içeriğinde biberiye,greyfurt,limon ve misket limonu barından duş jeli.


FUN


Ben bu hamur kıvamında ki funlara bayıldım!! İsterseniz duş jeli, isterseniz şampuan, isterseniz banyo köpüğü olarak kullanın. Canınız mı sıkıldı? O zaman hamurla hayal gücünüzü geliştirin. :)





                                                                MASAJ KREMLERİ



    Günün yorgunluğunu atmaya birebir masaj kremleri. Açıkcası bu ürünler hakkında bir bilgim yok. Ama o el şeklinde olan en çok ilgimi çeken oldu.Cildi yatıştırıcı,yumuşatıcı,cildi onarıcı ve bana göre en önemlisi çatlakları iyileştirici bir ürün.

                                                                             SOAP


Benim gözlemlediğim kadarıyla Lushun en çok beğenilen ve dikkati üzerine çeken ürünleri sabunları.Görünüşleri ayrı kokuları ayrı insanı kendine çekiyor.

TAZE MASKELER




Sonunda benim en sevdiğim ,yaşadığı şehirde lush olmayanların en çok merak ettiği kısma geldik.Taze maskeler.İçlerinden catastrophe cosmetici kullanıyorum.Bir bloggerın yazısında maskelerin 4 kullanımlık olduğunu okumuştum yalnız ben 6 kez kullandım ve hala 1-2 kullanımlık var.Maske problemli,kepeklenen,kızaran ve sivilcelenen ciltler için detox etkili bir ürün. İçeriği say say bitmeyecek gibi olduğundan sizleri buraya alayım. Malesef taze maskeler internet üzerinden satılmıyor.Buzdolabında muhafaza edilmesi gerek.5 saatlik bir dayanma süresi var ve 1 ay içinde tüketmeniz gerekiyor. Şehirlerinde lush olanların ve bahsettiğim sorunlardan muzdarip olanların kesinlikle denemesini tavsiye edeceğim bir ürün.

Daha yakından bakalım. 




                                                      CİLT TEMİZLEME ÜRÜNLERİ 


    İçlerinden sadece herbalismin testerini kullandım.Ama o küçük parça sayesinde bugün orjinal boyutunu aldım.Gene kullandığım maske gibi buda yağlı,problemli ve hassas ciltler için peeling etkili siyah noktaları temizleyici bir ürün. Siyah noktalara etkisi hakkında bir fikrim yok çünkü siyah noktam yok.Ben cilt lekeleri için ve kullandıktan sonra verdiği parlaklık için aldım. İzler için işe yarayıp yaramadığını kullandıktan sonra yorumlayacağım.Bu temizleyicinin kullanımında bir çok zorluk yaşandığı için video çekim yaptım yalnız kameranın ayarı bozulduğu için bulanık çıktı.Artık başka bir sefere video çekimi.


Ürün hakkında bir bilgiye sahip değilim.Merak ediyorsanız sizi buraya alayım.

CİLT BAKIMI 


Tonikler,nemlendiriciler.Gene en sevdiğim köşelerden biri. Nemlendiricilerinin hepsini kullandım.En çok beğendiğim GORGEOUS oldu.Ama nemlendiriciliğinin şuan çok kuru olan yüzüme yetersizliği nedeniyle CELESTIAZ ı kullanıyorum. Kuru,pul pul dökülen bir cildiniz varsa kendine getireceğine emin olabileceğiniz bir nemlendirici,memnunum.


Toniklerinden en popüler olan TEA TREE WATER. Her cilt tipinin kullanabileceği bir tonik.Ben EAU ROMA WATER ı kullanıyorum.Cildimde kuruluk hissettiğim de buzdolabından çıkarıp yüzüme püskürtüyorum.Buzdolabında tutmanız zorunlu değil,sadece yüzüme buz gibi sıktığımda daha canlanmış hissettiğim için ben o şekilde kullanıyorum.






                                                             BANYO KÖPÜKLERİ











Banyo köpükleri duşları daha keyifli hale getirmeye birebir. Yalnız şöyle bir sorun var ki duşakabinler de bu köpükler kullanılamıyor.Ufak ufak parçalayarak küvete atıyorsunuz.Duşakabinler de bunu kullanmayı becerebilen varsa yoruma bekliyorum. :)

DUDAK PEELİNGİ VE LİP BALM


Lip balmlarını henüz kullanmadım. Dudak peelingi hakkında daha ayrıntılı bilgiyiburada ki yazımda bulabilirsiniz.

Şimdi geldik süprizimize.Aşağıda ki ürünleri bir şanslı izleyicime hediye etmek istiyorum.


     Neler varmış?
      Daha ayrıntılı bakalım.




TİNY HANDS -EL KREMİ
TEA TREE WATER -TONİK
FUN PİNK -BANYO KÖPÜĞÜ
CHOU CHOU I LOVE YOU -DİŞ TEMİZLEME TABLETİ
ULTİMATE SHİNE -ŞAMPUAN

Çekiliş Şartları

Blogumun izleyicisi olmanız.
Blogunuz da (varsa) çekilişimin linkini vermeniz.
Yoksa Twitter ya da Facebookta linkini vermeniz.(+1 hak yok onun için sadece birinde verebilirsiniz.)

Tüm şartları gerçekleştirdikten sonra çekilişimin linkini yayınladığınız linkle beraber size ulaşabileceğim e-mail adresinizi bu postun altına yorum olarak bırakınız.

Ve arkadaşlar özellikle belirtmek istiyorum ki bu bir sponsor çekilişi değildir,tamamen kendi kazancımla (ne kazancıysa artık,harçlık diyelim haha :)) alınmıştır.Kargo bana aittir.
Çekilişin son katılım tarihi: Tarih 28 Şubattan 15 Marta alınmıştır.

                                                              BOL ŞANS ! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder