1 Şubat 2013 Cuma

http://koyukirmizikd.blogspot.com/2013/01/bi-kere-daha-hediyelessek-mi.html?spref=bl#


Bi Kere Daha Hediyeleşsek Mi? =)

Merhabalar..


Hediyeleşme etkinliklerini ne kadar çok sevdiğimi artık söylememe gerek var mı bilmiyorum. Her defasında, hediyeleşmenin ötesinde, yeni insanlar tanımak, onlarla sohbet etmek her şeyden çok daha fazla keyif veriyor bana. Bu etkinlikler sayesinde öyle güzel insanlarla tanışma fırsatım oldu ki..

Hediyeleşe hediyeleşe bu durum alışkanlık yarattı bende. Öyle ki, bir etkinliğe katılmadığımda kötü hissediyorum kendimi. Birazcık bakındım araştırdım ama herhangi bir hediyeleşme etkinliği göremeyince, önceki etkinliğimizden gelen olumlu yorumlardan da destek alarak yeniden bir hediyeleşme etkinliği düzenlemeye karar verdim =) Bakımlıolmakaşktır arkadaşımın desteği için de ona ayrıca teşekkür etmem gerekiyor tabi =)

Lafı daha fazla uzatmayalım ve gelelim etkinliğimizin şartlarına =)
Öncelikle bir blog sahibi olmanız ulaşılabilir olmanız açısından önemli. Sizin değil de bir yakınınızın blogu varsa bu koşulla da etkinliğe katılabilirsiniz.
Herhangi bir hediye belirlemedim. Eşleşen arkadaşlar birbirlerinin bloglarını inceleyerek ilgi alanları hakkında bilgi sahibi olabilirler diye düşünüyorum. Sadece hediyeleriniz için 20TL olarak bir alt limit belirledim ki herkes hediyelerinden memnun kalabilsin.

Etkinliğe katılmak için mail adresinizi ve blogunuzun adresini yorum kısmına yazmanız yeterli =) Katılım için son gün 22 Şubat. 23 Şubat'ta eşleşmeleri yapıp duyuracağım. 

Bu tür bir etkinliğe ilk defa katılan arkadaşlarımız varsa eğer,  daha önceki etkinliğimize şuradanulaşıp, fikir sahibi olabilirler =)

Diğer etkinlikte olduğu gibi bu etkinlikte de özellikle belirtmek istiyorum ki, eğer eşinizle ilgili bir sıkıntı yaşarsanız ben seve seve bir çok kişiyle hediyeleşebilirim =) 

Etkinliğe katılan arkadaşlarım, bloglarında da duyururlarsa, daha çok kişiye ulaşırız ve ben çok mutlu olurum =)

Etkinliğe katılan herkese şimdiden çok teşekkür ediyorum. Umarım herkesin memnun kalacağı bir etkinlik olur =)

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder