12 Şubat 2013 Salı

http://hayaletkitaplar.blogspot.com/2013/02/ilk-kitap-cekilisim.html?spref=bl


İlk kitap çekilişim

     Merhabalar, Baktım sitelerde bir çok çekiliş var.  Ben de kitap çekilişi yapıp hem blogumu tanıtmak, hem de kitap armağan etmek istedim. Çekilişlerimi düzenli hale getirebilirsem her çekilişte bir yazarı tema almayı planlıyorum. İlk çekilişime çok sevdiğim bir yazarla başlamak istedim.

  Ve işte kitaplar;


hayaletkitaplar.blogspot.com kitap çekilişi 


Mutluluk Projesi

     Kazanana bu kitaplardan kendi seçtiği iki tanesini hediye edeceğim.

     Bir de kişisel gelişim kitaplarını sevemediğim için elimde hak ettiği değeri bulamayan bir cep boy "Mutluluk Projesi" kitabım var. Onu da Ahmet Ümit kitaplarının yanında göndermeyi planlıyorum. Umarım kazananın elinde değerini bulur. (Kitabın 15- 20 sayfası zorla da olsa okunmaya çalışılmış lakin becerilememiştir.) 




Katılım kuralları;

* İzleyicim olmanız.

* Blogumu resimli olarak paylaşmanız ve paylaşım linkini yorum olarak göndermeniz.

* Size ulaşabileceğim bir mail adresini de eklemeniz.

     Adı üstünde çekiliş 2-3 kişiyle olmaz. Katılımcı sayısının +30 olmasını umuyorum. Çekilişe katılım 2 Mart gecesi sona erecektir. 3 Mart' ta da kazananı açıklayacağım. Herkese bol şans diliyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder