1 Şubat 2013 Cuma

http://firmalartanitim.blogspot.com/2013/02/cityfoniden-supriz.html


Bir güzel firma daha!


Cityfoni 

Uzun zamandır bir site arıyordum kendime. Birçok ürünün, aradıklarımın aynı yerde olduğu bir site. Ben buldum :) Bu kolaylığı sizinle de paylaşmak istedim. Evinize dokor ürünlerinden, afacanların ortak oyunlarında, mutfağınıza kolaylık getiren ürünlerden.. hepsinden ayrı ayrı onlarca ürün mevcut. İşte Cityfoni firmamızın detayları:

 

 

cityfoni.com, üyelerine her gün indirimli fırsatlar sunan bir internet sitesidir.

Şehrin en ucuz fırsat ürünlerini,eğlence mekanlarında, sağlık ve güzellik merkezlerinde, kültür ve sanat etkinliklerinde %90'a varan indirim fırsatlarını cityfoni.com 'dan takip edebilir, dilediğiniz hizmeti internet üzerinden güvenli alışveriş sistemi ile hemen satın alabilirsiniz.


 











cityfoni.com 'da her gün yeni bir fırsatlar sizi bekliyor! 

 Fırsatlarla dolu eğlenceli bir yaşam için cityfoni.com size yeter! 





Ürünlerinden bazıları:






Cityfoni'den siz okuyucularımdan 2 kişiye çok güzel hediyeleri var. İşte onlar :

İşte ufak şartlarımız:

1. İzleyicim olmak,
2. Firmamızın sitesine üye olmak ( Cityfoni )
3. Firmamızın facebook sayfasını beğenmek ( Cityfoni )
4. Kampanyayı sosyal ağlarda duyurmak.

Paylaşım linklerinizi ve mail adresinizi yamayı unutmayın. Kampanyamız 28 Şubat'ta sonra erecektir.
Kazanan 1 kişi "Duvara Yapışan Saat", 1 kişi de "Dönebilen 3 Katlı Ayakkabı Rafı" kazanacak.
(Kargo alıcıya aittir. 3-4 lira arasıdır.)

Bu kadar bol çeşidi Cityfoni'den başka yerde bulamazsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder