13 Şubat 2013 Çarşamba

http://delikitap.blogspot.com/2013/02/cekilisim-varrrr.html?spref=fb


Çekilişim varrrr!

Uzun bir çekiliş arasından sonra tekrar merhaba arkadaşlar. Bu seferki çekilişimi çok yönlü yapmak istedim. Şu sıralar el işleri ve hobilere de önem verdiğimden, çekilişime biraz hobi malzemesi de kattım. Bilmiyorum, belki de hobi bloglarının da dikkatini bu yöne çekmek istedim belki de. :))  Bunun yanısıra yine Kitap Bahçesi'ne yakışır şekilde bol kitaplı bir çekiliş olacak. Tabii ufak tefek kozmetik ürünlerini de unutmuş değiliz. :))




Bakalım çekilişimizde neler var;

1. Domino Adamlar - Jonathan Barnes
2. Otranto Şatosu - Horance Walpole
3. Pembe Cadillac - Mine Artu
4. Carissima Sevgilim - Mine Kırıkkanat
5. 9 adet kitap ayracı

6. Bana uluslararası bir swap'le İngiltere'den gelen 2013 takvimi
7. DMC Kanaviçe dergisi: 2006 Sayı:5


8. Kokucuk çam esanslı parfüm
9. Pastel oje: Tos pembe
10. Flormar oje: Açık Pembe
11. 3 güzel kartpostal, 3 zarfı ile birlikte


12. Kumaş: Kıl tela
13. Kumaş: İKEA
14. Nar çiçeği renkli gipür parça
15. Fuşya renkli gipür parça
16. Lila rengi organze kurdela: 3 metre
17. Sürpriz hediye


Bu çok yönlü hediye paketini kazanmanız için sadece;

1. Bloğumun izleyicisi olmanız,
2. Ve çekilişi bloğunuzda yayınlamanız gerekiyor.
3. Bloğu olmayanlar Facebook'ta (Bu şartı yeni koydum, o yüzden bundan sonra katılacaklar için kesinlikle zorunlu. Daha önce yorum bırakıp da bu şartı yeni farkedenler sayfamızı beğenirlerse sevinirim.) yayınlayabilir.
4. Yeni açılan Facebook sayfamı beğenmeniz.

İşte bu kadar.
Herkese iyi şanslar... ;)

Son katılım tarihi:
15 Mart


Not: Ayrıca yeni açtığım facebook sayfamda, sadeece facebook üyelerine özel bir çekilişle, H. Hüseyin Ütün'ün Yarım Yüzlü Adam romanını hedie ediyorum. Son katılım tarihi 20 Şubat.
Eğer ona da katılmak isterseniz; Burada...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder