18 Şubat 2013 Pazartesi

http://biroylebirboyle.blogspot.com/2013/02/mini-cekilis-2.html?spref=tw


MİNİ ÇEKİLİŞ 2

İlk çekiliş beklediğimden çok rağbet gördü :) Katılan herkese teşekkürler :) Nar Ağacı demiştik ama ben onu daha bitiremedim :) Kusurumdan dolayı affolayım :)
Gelelim ikinci çekilişe :) 
İkinci kitabımız La :) Çok uzun zaman oldu okuyalı! Hz. Adem ve Havva'nın birbirlerine duydukları muhabbet, cennetten atılış hikayeleri, çocuklar vb. anlatılıyor. 
Biraz şiirsi bir dil kullanılmış. Kısacası edebi bir kitap :)


Kitaplarda isimlerimiz ya da nerelerden alındıkları filan yazabilir, sonuçta 2. el. Bu mazur görülür diye düşünüyorum. Hatta bazen benim de 2. el aldığım kitaplar oluyor ve onlarda da malesef isim yazıyor :) 
( Bu çekilişlerdeki amacım tamamen kitaplarımın kütüphane bekçiliği yapmamasıdır )
Bunun dışında bu kitapta birkaç sayfada yazı yok. :( Bu benim suçum değil :) Tamamen basımevinin suçu ama hikayede bir kopukluk olmuyor. (Timaş'a sevgiler buradan :@ )
Belirtmem gerekir ki kitaplar kesinlikle korsan değildir :) Bandrollüdür :) Korsana karşıyım, gençken filan almışım ama yaş kemale erince dank etti ve bıraktım ve o korsanları asla buralarda kullanmam :)

Gelelim şartlara; 
1- Herhangi bir yerde duyurmanız (ki daha fazla okura ulaşsın)
2- İzleyicim olmanız
3- Mail adresinizi bırakmanız :)

1 Mart'ta da kazananı açıklarız :) Bol şans!

1 yorum:

  1. MRB. İZLEYİCİNİM
    kampanyayı duyurdum
    https://www.facebook.com/sultan.kum.5851/posts/448979845175736
    https://plus.google.com/u/0/103339097072604835126/posts/W28McJP1SGW
    SULTAN KUM(kopis_42@hotmail.com)

    YanıtlaSil