31 Ocak 2013 Perşembe

http://inciserules.blogspot.com/2013/01/yoncann-bez-bebekleri-ile-1kisiye.html

http://inciserules.blogspot.com/2013/01/yoncann-bez-bebekleri-ile-1kisiye.html



Yoncanın bez bebekleri ile 1kişiye hediyemiz var



Değerli takipçilerim güzel bir kampanya ile beraberiz.

Bu kampanyamız benim için gerçekten çok özel öncelikle onu belirtmeliyim. Çünkü birazdan paylaşacağım ürünler tamamen el emeği göz nuru ….

Sayfa sahibi sayın yonca hanım benim ısrarlarıma dayanamadı ve sayfamın takipçilerine kendi el emeği bebeklerinden birini hediye etmeyi kabul etti . kendisine teşekkürlerimi iletiyorum.
Kampanyamıza geçmeden önce sizlere yoncanın bez bebeklerinden örnekler sunmak istiyorum
















Bunlar ve daha fazlası için

Kampanyamıza gelince

28 şubatta sona erecek  kampanyamız sonunda çekiliş ile bu bebeğin sahibi olucak
Kampanya şartlarımız
1-     değerli sponsorumuzun sayfasını beğenip paylaşmanız (herkese açık bir şekilde kontrol edilcektir.)
2-     kampanyamızı duyurup katılım yorumunuzu bırakmanız gerekmektedir.
Tüm katılımcılara bol şanslar diliyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder